FANDOM

Troodon
Troodon Pectinodon
Znaczenie nazwy Raniący ząb
Płeć Samce i samice
Długość 3 metry
Wysokość 1 metr
Waga 50 kilogramów
Występowanie Isla Nublar, Isla Sorna

Troodon Pectinodon to dinozaur stworzony przez Dr. Laurę Sorkin. Występuje kanonicznie w Jurassic Park: The Game i w grze LEGO Jurassic World.

Wygląd

Troodon ma wielkie białę oczy. Jego głównym kolorem jest szary z czerwonymi akcentami. Od kręgosłupa do ogona ma czarny pasek. Na nogach ma pazur jak u Welociraptora.

Jurassic Park: The Game

Pierwszy raz Troodona widzimy na początku gry gdy ugryziona przez jednego z nich Nima Cruz ucieka przed nimi. Troodony ciągle ją śledzą. Jak Nima już jest na krańcu klifu Troodon wyskakuje zrzucając ją. Kolejnym razem widzimy Troodony w przed tym co działo się przed początkiem gry. Widzimy go po wydarzeniach z Dilofozaurami i śmierci Miles'a Chadwick'a. Nima zostaje wtedy ugryziona i ucieka. Następnym razem widzimy je kiedy Gerry Harding przypadkowo potrącił Nimę kiedy zabrał ją do auta widział oczy Troodonów. Następnym razem widzimy je kiedy Bravo Team przychodzi uratować Gerry'ego, Jessice, i Nimę nie widzą ich jednak znajdują dużo zwłok z Alpha Team i Bravo Team. Kiedy wchodzą do budynku zastają ugryzionego przez Troodona Vargasa. Kiedy strzelali do niego widzimy Kompsognaty i Troodony. Kiedy Billy Yoder i Oscar Morales sprawdzają kamery monitoringu Vargasa porwał i pożarł Troodon. Przez długi czas nie widzimy ich. Zostały pośrednio wspomniane Kiedy Laura wspomina swojego asystenta Davida Banks'a. Mówi że zbyt blisko podszedł klatek przez co zginął. Opcje są dwie: albo były to Weociraptory albo właśnie Troodony które też były w tych samych klatkach co Welociraptory jednak z filmiku z nagrania klatek troodonów możemy usłyszeć dźwięk bólu. Następnym razem widzimy je kiedy grupa ocalałych jest koło zwłok D-Caf'a. Przychodzą z obydwu wentylacji. Kiedy Grupa uciekła przed nimi one nadal ich gonią. Chwilę później widzimy je kiedy grupa ma już iść do akwarium jednak Billy odkrywa że są tu Troodony.

Ciekawostki

  • Troodony widzą nocną wizją. Możemy to zobaczyć na początku gry.
  • Troodony były stworzone jedynie przez Dr. Laurę Sorkin.
  • Troodony to najinteligentniejsze dinozaury.