FANDOM

Owen Grady
Jurassic-world-chris-pratt-owen-grady
Gatunek Człowiek
Wzrost 188 cm
Wiek Około 30 lat
Status Żywy
Aktor Chris Pratt

Owen Grady - pracownik nowego parku na Isla Nublar oraz były wojskowy. Udaje mu się nawiązać nić porozumienia z trzymanymi w parku Welociraptorami. Nadaje im imiona Blue, Delta, Echo i Charlie. W Raptor Squad jest alfą.

Jurassic World

Z kilku ludzi, którzy przebywali w zagrodzie Indominusa Rexa w momencie jego ucieczki, tylko jemu udaje się przeżyć. Potem pomaga Claire Dearing w odnalezieniu jej zaginionych siostrzeńców, a następnie staje na czele polowania na Indominusa. Pomagają w nim raptory, jednak gdy udaje się odnaleźć hybrydę, raptory porozumiewają się z nim i przechodzą na jego stronę. Zabijają ludzi, którym miały pomagać (jeden z raptorów zostaje zabity z bazooki), jednak w końcu wracają do Owena. Z pomocą Welociraptorów, Tyranozaura i Mozazaura udaje się pokonać potwora. Owen i Claire po ewakuacji z parku wyznają sobie miłość.

Ciekawostki

  • Pojawiła się teoria informująca o tym, że Owen prawdopodobnie pojawił się w Jurassic Park. Był on małym chłopcem, który określił Welociraptora "przerośniętym indykiem". Potem zdenerwowany Dr. Grant mówi mu, żeby okazał tym zwierzętom trochę szacunku. Według owej teorii Owen to ten sam chłopiec, który niezwykle poważnie wziął do siebie słowa Dr. Granta. Ta teoria może wytłumaczać, dlaczego Owen jest niezwykle zafascynowany Raptorami.
Chirs Vest

Galeria

Which-owen-grady-storyline-would-be-best-for-jurassic-world-2-469291

Owen ucieka przed Indominusem