FANDOM

Indoraptor - drugi (a zarazem ostatni) fikcyjny dinozaur, jaki pojawia się w serii. Hybryda genetyczna Welociraptora oraz Indominusa Rexa.

Jurassic World: Upadłe Królestwo

Po raz pierwszy Indoraptora widzimy, kiedy podczas licytacji zostaje zaprezentowany w klatce publiczności, po czym pokazane są jego umiejętności oraz predyspozycje. Kiedy Owen, Claire, jak i Maisie zauważają hybrydę, są w szoku, po chwili Owen postanawia przeszkodzić ludziom w przewozie Indoraptora dla osoby, która go wylicytowała. W tym celu wpuszcza Stygimolocha do windy, a następnie wysyła go do sali, w której odbywa się licytacja. Kiedy gad dociera na miejsce, natychmiast wybiega z windy, zaczynając atakować przypadkowych ludzi. Gdy wszyscy w panice uciekają, Owen odłącza zasilanie, dając przy tym możliwość ucieczki hybrydzie. W momencie, w którym na miejsce przybywa Ken Wheatley, strzela do dinozaura silnymi zastrzykami usypiającymi, po czym wchodzi do klatki. Chcąc wyrwać mu jeden z zębów, okazuje się, że zastrzyk nie robi na gadzie większego wrażenia, a ten grał tylko martwego. Odgryza Kenowi najpierw rękę, a następnie zjada go w całości, jednakże nie dokańczając, ponieważ jego następnym łupem został Gunnar Eversol. W późniejszym czasie możemy zobaczyć, jak Indoraptor rusza w pogoni za małą Maisie, która w popłochu używa swojego tajemnego przejścia, aby dostać się do swojego pokoju. Jak się później okazuje, hybryda wspina się po dachu budynku w celu dostania się do pokoju dziewczynki, w momencie gdy jej się udaje, przybywa Owen, strzelając do bestii. Kiedy magazynek jest już pusty, Indoraptor chcąc zaatakować Owena, natrafia na przeszkodę, jaką jest Blue, chcąca obronić opiekuna. Maisie wraz z Owenem korzystając z okazji uciekają z pokoju, wchodząc na dach budynku. Blue nie zdołała zatrzymać gada na długo, a ten ruszył w pogoni za dziewczynką i mężczyzną, zaganiając ich na sam kraniec dachu. Wtem przybywa Claire, która wykorzystując predyspozycje I-Raptora, prawie strąca go z dachu do pomieszczenia, w którym znajduje się czaszka Agujaceratopsa, na którą nadziać się miał dinozaur. Jednakże udaje mu się z powrotem wspiąć na dach po metalowej belce. Nagle przybywa Blue, atakując Indoraptora, oba dinozaury zaczynają spadać w dół, do pomieszczenia, w którym wcześniej wspomniana czaszka się znajduje, obracając się ostatecznie jeden z nich ginie, nadziewając się na rogi części czaszki. Jak się okazuje, Indoraptor zginął, a Blue triumfuje.

Wygląd

Sam dinozaur jest większy od raptora, aczkolwiek mniejszy od Indominusa Rexa, występuje w odcieniach czerni, a wzdłuż jego tułowia biegnie pasek w kolorze żółtawym. Od głowy do ogona widzimy charakterystyczne kolce, które świadczą o tym, że faktycznie gen Indominusa został tutaj użyty. Co ciekawe, jego głowa kształtem przypomina tą, którą ma Tyranozaur.

Ciekawostki

  • Indoraptor jest drugim dinozaurem w całej serii, który został potwierdzony jako samiec.
  • Osobnik pojawiający się w filmie to jedynie prototyp.
  • Pierwotnie w filmie miał się pojawić drugi, biały Indoraptor (prawdopodobnie samica), którego miał zabić ten pierwszy.

Galeria

IndoraptorLegs
Indoraptor-0
Indoraptor2
Indoraptor4
Indoraptor5
Indoraptor6
Indoraptor7
Indoraptor8
Indoraptor9
Indoraptor10
IndoraptorPng
IndoraptorPng2
Indoraptor 2

Indoraptor w grze Jurassic World: Evolution

Jurassic-world-evolution-indoraptor-animation
Jurassic-World-Fallen-Kingdom-Indoraptor-1