FANDOM

Eli Mills - był jednym z mieszkańców Rezydencji Lockwood'a oraz głównym antagonistą Upadłego Królestwa.

Jurassic World: Upadłe Królestwo

Eli po raz pierwszy w filmie przedstawiony jest jako miły i pomocny mieszkaniec Rezydencji Benjamina Lockwood'a. Był także chętny, by pomóc Claire w jej planie ratowania dinozaurów znajdujących się na Isla Nublar. Zaproponował włączenie Owena do akcji, zważając na to, że tylko on może uratować ostatniego żyjącego Welociraptora, Blue.

Jednak jak się okazuje, pierwsze wrażenie jakie zrobił było jedynie zasadzką. Eli jest tak na prawdę bezwzględny, zdradziecki i kłamliwy, pozbawiony wszelkiej etyki i zahamowań w dążeniu do zysku. Najemnicy, których zatrudnił, z początku współpracowali z Grupą Obrony Dinozaurów, ale współpraca kończy się, gdy Owen odnajduje Blue. Mills ma w planie pozostawić Claire, Owena, Zię oraz Franklina na wyspie, aby mogli zginąć wskutek erupcji wulkanu. Eli stawał się coraz bardziej agresywny w stosunku do Maisie. Zamierzał również wykorzystać DNA Blue oraz Indominusa Rexa do stworzenia nowej, śmiercionośnej hybrydy, Indoraptora. W stworzeniu tejże bestii miał mu pomoc Henry Wu.

Przed rozpoczęciem licytacji mającej na celu sprzedaż dinozaurów sprowadzonych z wyspy, Mills kontaktuje się z Gunnarem Eversolem, profesjonalnym aukcjonerem. Kiedy Maisie odkrywa plan Millsa, natychmiast mówi o wszystkim Benjaminowi, który to z początku nie chce jej uwierzyć. Jednak gdy Benjamin wszczął awanturę, z powodu tego, że Eli ma w planach sprzedaż dinozaurów i nakazał mu zadzwonić na policję oraz przyznać się do wszystkiego, ten udusił Lockwood'a poduszką.

W podziemnym laboratorium Rezydencji, Mills i Henry Wu omawiają nowo stworzoną hybrydę, Indoraptora. Henry ostrzega Eliego, że hybryda jest jedynie niestabilnym prototypem, jednak Eli nie chce go słuchać. Razem z Kenem Wheatleyem konfrontują się z pojmanymi, Owenem i Claire. W pewnym momencie Owen grozi złamaniem ręki Eliego, chwytając ją przez kraty, ale Claire zatrzymuje go tylko po to, żeby sama mogła zranić Millsa.

Podczas aukcji, Eli i Henry obserwują jej przebieg, gdy na salę wjeżdża klatka, w której to znajduje się Indoraptor, kiedy Gunnar postanowił rozpocząć sprzedaż hybrydy, dochodzi do konfliktu między Millsem, a Henrym. Mimo, że Henry ostrzegał Elliego o niebezpieczeństwach związanych ze sprzedażą prototypu, Eli kontynuował aukcję, po tym jak licytant zaproponował 20 mln. Ostatecznie Indoraptor został sprzedany. Nagle na salę wbiega wypuszczony z celi przez Owena Stiggy, siejąc chaos oraz psując całe wydarzenie. Na salę przedostaje się także Owen. Eli nakazał swoim ludziom, aby dostarczyli Indoraptora do kupującego, ale Owen w ostatniej chwili go powstrzymuje, zatrzymując klatkę. Gdy Owen zniszczył obwody będące na torze, Mills rozpoczyna ucieczkę.

Mills i jego dwaj ludzie, wpadają na Owena i Claire, wraz z Maisie podczas próby ucieczki. Rozzłoszczony Elli zamierzał zabić Owena i Claire, ale najpierw zażądał, by oddali mu Maisie. Kiedy odmówili, Milss ujawnia, że Maisie jest w rzeczywistości klonem ukochanej córki Lockwood'a, która zginęła w wypadku. Zanim jego ludzie zdążyli zabić Owena i Claire, Indoraptor zdąża zabić najemników, zmuszając Eliego do odwrotu.

Po zabiciu Millsa T. Rex nadepnął na próbkę DNA Indominusa Rexa, miażdżąc ją i kończąc generowanie wszystkich przyszłych hybryd raz na zawsze.

Wygląd

Eli Mills ubrany jest w garnitur. Na ogół ma brązowe włosy i nosi okulary w niektórych scenach. Niektórzy uważają, że jest nieco podobny do Owena Grady, głównego bohatera filmu.

Ciekawostki

  • Śmierć Eli'ego jest podobna do śmierci Eddiego Carr'a z Zaginionego Świata.
  • Eli jest pierwszą osobą, która zabiła innego człowieka w serii filmowej, a trzecią, która próbowała to zrobić.