FANDOM

Doe - samica Tyranozaura występująca w drugiej części Parku Jurajskiego. Była partnerką Bucka i matką Juniora.

The Lost World: Jurassic Park

Gdy jej dziecko zostało porwane przez ludzi In genu, wyruszyła razem z jej partnerem na poszukiwanie syna. Lecz ekipa Malcolma zabrała małego T-Rexa ściągając na siebie gniew rodziców. Ludzie złożyli małemu nogę i oddali jej i Buck'owi potomstwo. Doe razem z Buck'iem wrócili do obozu i zepchnęli auta w przepaść zjadając przy okazji mechanika Eddiego Carra, lecz Malcolmowi i pozostałym udaje się przeżyć. Następnie po krwi syna, w której była ubrudzona bluzka Sarah'y, odnajduje obozowisko ludzi In genu i ekipy Malcolma. Przerażeni ludzie tylko pogorszyli sprawę co spowodowało, że Doe zaczęła ich gonić zabijając kilku z nich. Podczas zamieszania Buck został uśpiony i przewieziony razem z synem Juniorem do San Diego. Doe pojawia się na koniec filmu razem z Buckiem i synem Juniorem.

Wygląd

Doe to wielki Tyranozaur ważący ok 9 ton czyli jest podobnych rozmiarów co Roberta czy Buck. Jest koloru brązowego. Ogółem odróżnia się tylko kolorem i brakiem blizn od samca Bucka.

Ciekawostki

  • By odróżnić Doe od Bucka to wystarczy spojrzeć na paszczę obu. Po prawej stronie paszczy Buck ma blizny i ślady ugryzień po odniesionej walce przed wydarzeniami z filmu.