FANDOM

Delta
Jurassicworld-global-trailer-3-300x150
Gatunek Welociraptor
Płeć Samica
Miejsce Zamieszkania Isla Nublar
Wzrost Około 2 metrów
Długość 4 metry
Waga 70 kilogramów
Status Martwa (Prawdopodobnie)

Delta - jedna z czterech Welociraptorów, które nawiązały nić porozumienia z Owenem Grady'm.

Jurassic World

Gdy wybucha panika po ucieczce Indominusa Rexa, Delta wspomaga wraz z ludźmi i innymi welociraptorami poszukiwania uciekiniera. Gdy jednak hybryda zostaje znaleziona porozumiewa się z Deltą i innymi raptorami oraz przeciąga je na swoją stronę. Wraz dwoma innymi przedstawicielami swojego gatunku (jeden z nich Charlie wcześniej zginął od strzału z bazooki) ścigała głównych bohaterów aż dopóki ona i inne raptory nie rozpoznały w Owenie swojego opiekuna. Blue (jeden z raptorów który przeciwstawił się hybrydzie) o mało nie nie zostaje zabity przez Indominusa. Delta i Echo rzucają się na hybrydę. W taki sposób Delta zostaje zabita przez Indominusa, który miażdży ją szczękami.

Wygląd

Jest wielkości standardowego Welociraptora. Jej skóra jest koloru szarego, co wystarczy do odróżnienia jej od innych raptorów.

Ciekawostki

  • Ginie jako ostatnia z Raptorów (nie licząc Blue, który przeżył). Prawdopodobnie jednak przeżyła atak Indominusa Rexa.