FANDOM

Buck
Buckll
Gatunek Tyranozaur
Płeć Samiec
Miejsce zamieszkania Isla Sorna
Wzrost 6 metrów
Długość 13,4 metra
Waga 9 ton
Status Żywy

Buck - samiec Tyranozaura, pojawiający się w 2 części Parku Jurajskiego. Urodził się przed uderzeniem huraganu "Clarissa" na Isla Nublar. On i Doe mieli razem syna Juniora.

The Lost World: Jurassic Park

Łowcy InGenu Roland Tembo i Ajay Sidhu porwali małego rexa, chcąc wykorzystać go jako przynętę na samego Bucka. W odpowiedzi na dźwięki wydawane przez Syna ojciec wraz z matką pisklaka udał się do obozu ekipy Malcolma. Ludzie związali złamaną nogę pisklaka i oddali go jego rodzicom, którzy powrócili, próbując zepchnąć auto w przepaść zjadając przy okazji mechanika samochodowego Eddiego Carra. Udaje im się to lecz ludzie zdołali przeżyć.

Następnie zaatakował razem z partnerką obóz łączący ze sobą ekipę Malcolma i obóz ludzi In genu. Buck został uśpiony i przewieziony za pomocą statku do San Diego. Po incydencie na statku T-Rex wydostaje się na wolność i zaczął siać strach i zamęt w mieście. Ścigał Malcolma, gdyż ten miał przy sobie Juniora (którego też przewieziono, ale helikopterem). Ostatecznie został zaprowadzony podstępem na statek gdzie znalazł swojego syna i przy okazji Ludlowla, którego uśmiercił wraz z pisklakiem. Został przetransportowany z powrotem na Isla Sorna. Na koniec filmu widać rodzinę tyranozaurów która była znów razem.

Wygląd

Podobnie jak w przypadku Rexy, Buck jest wielkim Tyranozaurem ważącym ok 9 ton przy długości ok 14 metrów. Jest koloru ciemno-zielonego. Z prawej strony paszczy ma bliznę niewiadomego pochodzenia. Jest on muskularnie oraz masywnie zbudowany.

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy w historii serii Jurassic Park dorosły samiec dinozaura.
  • Buck w wyciętej scenie próbuje zjeść mieszkańców domu (scena w której dziecko robi mu zdjęcie), lecz teropodowi nie udaje się ich dosięgnąć, więc odchodzi.
  • W filmie jest powiedziane, że wielki samiec zabił i zjadł załogę statku lecz nieprawdopodobne jest to, że taki olbrzym zjadł by ich na mostku nie niszcząc nawet konstrukcji. Najprawdopodobniej mordów dokonały welociraptory, lecz reżyser wolał pominąć ten wątek.

Galeria

B5B3Cm2
RexLooksOver

Buck patrzy na Malcolma i na Harding.

VADYe
Giphy

To znowu wy!

Jp2 08
Tmb 6550 480
Vlcsnap-2014-07-12-15h55m24s218
Park-yurskogo-perioda-2-zateryannii-mir-19844
Buck

Buck ucieka ze statku