FANDOM

Blue
Indeks
Gatunek Welociraptor
Płeć Samica
Miejsce zamieszkania Isla Nublar
Wzrost Ok 2 metrów
Długość 4 metry
Waga 136 kilogramów
Status Żywa

Blue - jeden z czterech Welociraptorów, które nawiązały nić porozumienia z Owenem Grady'm. Jest on nawiązaniem do The Big One z pierwszej części, gdyż podobnie jak ona jest najgroźniejszym Welociraptorem w stadzie.

Jurassic World

Gdy wybucha panika po ucieczce Indominusa Rexa, Blue wspomaga wraz z ludźmi i innymi Welociraptorami poszukiwania uciekiniera. Gdy jednak hybryda zostaje znaleziona porozumiewa się z Blue i innymi Raptorami oraz przeciąga je na swoją stronę. Wraz z dwoma innymi przedstawicielkami swojego gatunku (jeden z nich - Charlie - wcześniej zginął od strzału z granatnika) ścigał głównych bohaterów, dopóki nie rozpoznał w Owenie swojego opiekuna. Sprzeciwiając się hybrydzie o mało nie zginął. Gdy Tyranozaur walczył z Indominusem, zaczął przegrywać, lecz na miejscu pojawił się Blue, dzięki któremu Roberta zdołała pokonać Indominusa i wystawić go na pożarcie Mozazaurowi. Po pokonaniu Indominusa, Roberta oszczędza Blue, prawdopodobnie dziękując mu za uratowanie życia.

Wygląd

Blue jest Welociraptorem o wzroście ok 2 metrów. Jego skóra jest koloru szarego, a z boku po nim biegnie niebieski pas.

Ciekawostki

  • Jest to najniebezpieczniejszy Raptor z Jurassic World.
  • Jego współpraca z Robertą, jest nawiązaniem do wcześniejszych ikon części czyli Welociraptora i Tyranozaura.

Galeria

Blue owen
Jurassic world blue the raptor by sonichedgehog2-d8qhboa
Imgres-0
Indeks